Jouw Moment Spaarpas

Met de ‘Jouw Moment’ spaarpas spaart u (met uw mobiel) bij iedere bestelling voor leuke nieuwe momenten bij La Colline, De Nieuwe Wereld, Het Friethuys en De Bodega. De Spaarpas bewaart u op uw mobiele telefoon, zo loopt u nooit uw punten mis. Liever een fysieke pas? Dat kan ook. Deze is gratis af te halen bij ons aan de kassa.

Stappenplan aanvragen pas

1. Vul in onderstaand formulier uw gegevens in
2. Open de e-mail op uw telefoon
3. Klik op de downloadlink om uw spaarpas op te halen
4. Open de app Wallet/PassWallet op je telefoon
5. Start met sparen
De spaarpas werkt alleen op iOS en Android

Hoe werkt het?

Voor iedere euro die u besteedt bij La Colline, De Nieuwe Wereld, De Bodega en Het Friethuys ontvangt u 1 spaarpunt. Om de spaarpunten te ontvangen hoeft u alleen maar uw spaarpas (op uw mobiel) te laten scannen bij het afrekenen aan de kassa.

Waar kun je voor sparen?

U spaart bij iedere uitgave 1 punt per euro en bouwt hiermee een tegoed op waarmee u vouchers bij elkaar spaart. Zodra u 50, 100, 150, 200, 400 of 600 punten behaald ontvangt u automatisch een e-mail met daarin een exclusieve voucher. U krijgt de keuze om deze voucher uit te laten keren. Kiest u hiervoor? Dan worden de punten van de betreffende voucherwaarde automatisch afgeboekt. Kiest u hier niet voor? Dan spaart u automatisch verder voor de volgende voucheraanbieding. Bij 600 punten (laatste spaardoel) wordt automatisch de voucher uitgekeerd. Let op, vouchers dienen binnen 60 dagen te worden verzilverd.

De vouchers en voorwaarden

- 50 punten: gratis kopje koffie, thee of cappuccino bij DNW of La Colline
- 100 punten: gratis familiezak friet (4 personen) bij Het Friethuys
- 150 punten: gratis tortillachips uit de oven bij DNW of La Colline
- 200 punten: lunchgerecht naar keuze bij DNW of La Colline
- 400 punten: hoofdgerecht naar keuze bij DNW of La Colline
- 600 punten: gratis Tapasmenu (pequeño) bij De Bodega

Alle vouchers zijn 60 dagen geldig. Wanneer de 1e, 2e, 3e, 4e of 5e voucher niet wordt verzilverd dan spaart u automatisch door naar het volgende spaardoel. De vouchers zijn niet te combineren met andere vouchers en/of andere kortingen en acties. Ook zijn de vouchers niet in te wisselen tijdens feestdagen.

Check uw puntensaldo

Uw gespaarde punten worden weergegeven op uw digitale spaarpas. Heeft u een fysieke spaarpas? Vul dan in onderstaande formulier de code in die op de achterzijde van uw spaarpas staat (onder de QR code).

Meest gestelde vragen

- Kan ik de digitale en de fysieke spaarpas naast elkaar gebruiken?
Ja, dat kan! Als u een digitale kaart heeft, kunt u de fysieke kaart scannen en op hetzelfde e-mailadres registreren. U krijgt automatisch een melding via uw e-mail met de vraag of u uw kaarten wilt koppelen.

- Ik ben mijn pas kwijt, wat nu?
Uw account is geregistreerd op uw e-mail. Door u zelf opnieuw te registreren met hetzelfde e-mailadres, ontvang u een nieuwe digitale membercard per e-mail met hetzelfde puntensaldo.

- Waar kan ik mijn puntensaldo vinden?
Uw puntensaldo wordt weergegeven op de digitale membercard. Heeft u een fysieke kaart? > Bekijk dan hier uw saldo.

- Ik heb een nieuw e-mailadres, kan ik dit veranderen?
De spaarkaart wordt gekoppeld aan naam en e-mailadres. De naam is te wijzigen, het e-mailadres niet. Wanneer u onverhoopt toch een nieuw e-mailadres heeft, neem dan even contact met ons op via de e-mail.